Alla inlägg under juni 2013

Av Rebecca tylebrink - 13 juni 2013 18:22

Säg bara att du inte vill ha något med mig och göra ist för och hålla på dom du gör!!
Blir så besviken, från det vi hade till inget.... På några dagar...

Av Rebecca tylebrink - 4 juni 2013 19:45

En ny vecka har börjat och det är den näst sista veckan för den här terminen.

idag blev det en riktigt lugn skoldag.... jag gjorde inte ett skit mellan 07.50 te 13.30, skit tråkigt. morgon dagen blir nästan likadan som idag... men men det är ju helg i morgon :D GLAD TJEJ! 

Hade ett samtal med marinette, men jag kunde inte hålla mig när hon fråga hur jag mådde.

Jag bröt ihop och berättade att jag kände mig osynlig och jag känner mig sviken av mina närmaste vänner som jag trodde skulle vara här för mig när jag mår som jag gör.

MEN som tur så har jag min underbara familj som alltid finns vid min sida så fort det är något. Det känns tom nu när mamma är på mallorca så jag kan inte prata med mamma hur jag känner, kan ju prata med pappa men det är inte sak och man får inte samma svar.... 

Av Rebecca tylebrink - 4 juni 2013 09:25

Vad trött man kan bli på folk ibland....fyfaaaan!!!!!!!!!!
Och en sak till, VAD FAN GÖR JAG HÄR? Det känns som jag är osynlig....
Sommarlov snart, och det känns så jävla skönt så man får vara med dom man mår bra av!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards