Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca tylebrink - 16 maj 2012 21:56

TJÄÄÄÄÄNA   

Då var det ondag och helg igen då :D Riktig skööönt!

Sitter hemma själv och väntar på att BB ska börja

. Mina föräldrar åkte till skåne idag för semex firar 25 års jubelium (stav). Så jag är ensam inatt, och det känns lite läskigt faktist =(.Har aldrig sovit själv i vårt stora hus...

Jag har hunnit mer väldigt mkt sen jag kom hem, har städat mitt rum, damsugit hallen nere, vardagsrummet, har också städat min toa och det behövdes verkligen.

jag har hunnit pluggat svenska och samhäll också och duschat.  

Och har nyss käkat tacos, det vart lite sent men men...

Efter BB så blir det OTH natt =)

Imorgon så ska jag vara hundvakt åt tindra. sen kommer sis Milla ( tindras matte ) vid 11 efter jobbet och vi ska luncha tsm, sen åker hon till jobbet igen vid 5 sen kommer hon vid 22,00-23,00 och hämtar tindra efter andra jobb passet. Om jag känner för det så ska jag baka lite bullar i morgon också,

öööö du jag har ju namnsdag i morgon. 

och idag fyller min älskade mamma 48 år, LOVE YOU MOM !!!!!

nu ska jag kolla runt lite på FB och kamrat. vi höres <3 

pusspuss 

I LOVE BIG BROTHER <3 JAG SKA VARA MED, SÅ ÄR DET BARA !! 

BYE BYE <3

Av Rebecca tylebrink - 7 maj 2012 20:15

Tjenare Tjenare  

Har precis käkar nudlar och har också hunnit och duschat. Så nu sitter jag och checkar BB på datorn för jag missade BB reprisen vid 18. För jag och mamma skulle till släte och kolla på det nyfödda fölet :) Mammas häst är i släte också, så hälsade på honom med. Han är så fin.

Jag var tvungen att övning köra dit, det var faktist skit kul och det kändes bra =) 

När vi hade varit i släte så åkte vi te rönneshytta och tanka. Mamma fick hjärtat i halsgropen när jag skulle svänga, HAHA.

jag hade tur när jag skulle hem från bussen, fick skjus i morse så jag skulle få gå hem men som tur var så kom lars, johan och erika och dom skulle te rönneshytta så jag fick åka med hem. SKÖNT. När jag kom hem så käkade jag, kollade lite på datorn och fick jag hjälpa pappa med gödsel och frösäckar. sen vart det släte =)

det blir och övning köra i morgon med =) 

jag tog på mig arbetsbyxor förut när jag skulle hjälpa pappa och tog av mig dom innan jag skulle duscha. jag skulle kunna gå med dom 24/7! tycker jag ser bra ut i dom och är väldigt sköna.   LOVE IT

 


Det kommer bli skön skoldag i morgon, igen idrott för den är inställt och engelskan är också inställd, de är det skönaste/bästa med att gå på gymnasie. inte långt kvar nu till sommarlovet =) yeeeehooo 


vad ska jag skriva mer ?? ööööö... jooo

hon har ju kommit tillbaka i klassen, jag stör mig inte på henne. Men det märks ju att hon har kommit tillbaka tyvärr. men jag är mig själv iaf, hon ska inte förstöra min tid i skolan. jag är väldigt glad att jag har Alexander <3 buss färden hem, den går inte och förklara HAHA. bästa tiden på dagen =) love it. och jag är glad att bobo och sandra har funnit varanda!

Har också börjat prata lite mer med Eklund och det känns bra.


YEEEEEEES, jennifer åkte ut ur BB, hon går bara och gnäller ! sitter här och gäspar, nu ska jag titta klart på BB och sen nanna, Hejpåer och Go natt =)<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards