Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecca tylebrink - 15 mars 2012 16:51

det känns som jag duger när det inte finns någon annan.. känns inte alls bra!

vi säger att dom jag pratar om heter Lisa och Ida, vill inte säga dom riktiga namnen då får jag skit för det...

Att ni alltid ska göra något och vara tsm 24/7.

Lisa:

verkar inte bry sig vad hon gör, En sån jävla player. sårar folk=(( hört att hon inte är sig själv iskolan, klart man ska vara sig själv. Vågar hon inte?? STOR JÄVLA FEGIS. hon beter sig inte som den åldern hon är i. Hon ska måste alltid ha med Ida när hon ska gå till ica, VF ?? är det svårt elr hittar du inte, har pratat med Ida om det och hon orkar inte att Lisa ska bli sur. men hon är inte 5 längre och du gillar och överdriva.  jag har fått den mindre bra sidan av dig tyvärr. Du berättar att du och Ida är gifta men vem bryr sig?? inte jag iaf.. tycker det är lite barnsligt men det är ju jag och det står jag för. när vi har varit så efterskolan så har vi hade jätte kul med gänget men det är inte lika kul längre och det kanske är efter allt som har hänt också.


Ida:

jag önskar att vi kunde prata om vi gjorde i början av 1:an men jag känner att jag inte kan lita på dig längre och det känns inte bra. För jag vet inte om du berättar för lisa?? och jag tror du gör det, och det känns för jävligt. och vi är inte lika tajta för det verkar som du är bara med LISA hela tiden.. FAAAAN !! trodde vi kunde bli väldigt tajta men hade jävligt mkt fel, vi har väldigt kul i mellanåt men jag vill att vi ska kunna ha det hela skoldagarna, sen kommer den där jäveln med i bilden.( INTE LISA ) det blir ju inte bättre. Den senaste tiden har jag haft en del att pratat om och det har jag viljat gjort med dig men har inte vågat och som tur är så har jag haft benny och pratat med och det tackar jag för annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. så nu kan jag prata med benny om allt! jag saknar inte dig under praon och sportlovet och det kännes INTE bra. då kände jag att vi hade glidit ifrån varandra =(   JAG SAKNAR VERKLIGEN DIG !!! 


hoppas det blir bra bättre snart, för jag orkar inte mer snart, annars ska jag prata med dom dära 2. Dom kommer INTE undan. och det kanske är det bästa. annars kanske dom undrar varför jag är sur. 

det första jag ska göra om jag nu gör det är och prata med IDA.. 

Av Rebecca tylebrink - 8 mars 2012 19:15

tjääääääna pårre   (Hej Boström) 


Det var ett tag sen nu, och ska försöka ändra på det... om jag nu orkar haha =)

Dagen har varit både bra och dålig, skönt och komma tillbaka till skolan.

har haft ont mitt högra ben, började nästan gråta förut när jag kom hem så ont jag hade jag , det tog ungefär 30 min och gå hem =(... som tur var att vi hade värktabletter hemma. så just nu känner jag inte så mkt. jag känt mig som en gammal kärring som går runt och haltar, haha

En tjej i klassen idag har varit pain in the ass.., var nära att bitchslappa henne men jag tyckte jag inte kunde göra det i skolan :S 

När jag kom hem vid halv 5 så satte jag med med matten som jag hade missat och det vart snart gjort. sen vart det lite mat, Göttans.... halv 6 så kom mamma in och vart en prata stund med henne om tapeseringen i hallen, ser ut som faan här nu, på lördag ska dom nya taperterna upp. Så syrran karl ska hjälpa mamma så hela familjen ramqvist kommer hit då tror ja. 

klockan 6 vart det big brother och efter det vart det en snabb dusch och nu sitter jag här och bloggar. vart ganska sugen på en cappucino (stav). fast det är nog lite försent för det =( om jag tar en nu kommer jag nog aldrig somna..

undra om det är någe bra på tv nu klockan 8, det får vi hoppas !! 

imorgon blir det fika med klasssen vid halv 10... klassmys


tjooooooooooo vi höres     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards