Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecca tylebrink - 16 oktober 2011 17:00

Gratiiiiiis Kattis är så jävla glad att jag träffa dig gumman, du gör min dag ! love to be with you!

Av Rebecca tylebrink - 13 oktober 2011 16:56

Det har varit en lång och seg dag tycker ja =( hatar torsdag! I morgon så åker jag till laxå med Boström, bettan, kattis och filip =) först ska vi te kattis och fika för hon fyller på söndag... sen vi halv 8 ska vi bowla. ska bli skit kul ! Wiiiiiiiiiie <333 och idag skulle bettan fixa en liten present till kattis från oss. nehe nu ska jag nog gör lite mat, är faktist lite hungrig ...

pussheeeeeej  


ps. kolla videon under .ds  

Av Rebecca tylebrink - 13 oktober 2011 16:38

så jävla grym !

Av Rebecca tylebrink - 12 oktober 2011 17:05

KOLLA PÅ DOM HÄR KLIPPEN NI KOMMER GARVA IHJÄL ER !









http://www.facebook.com/video/?id=1170041014 

ICA

Av Rebecca tylebrink - 12 oktober 2011 16:19

nyss kommit hem från skolan, huvudvärk NR 1   men rätt så skönt dag idag, började skolan 10,40 så tog halv 10 bussen. hanna och pg var på busssen så det vart och prata med dom. vart bara engelska prov idag och det var skönt för hade inte orkat matte prov efter känner ja nu! 

jag, kattis och bettan gick till ica idag, hur roligt kan man ha på ica engentligen HAHAHAHAHA ÄLSKAR OCH VARA MED ER, ni är det bästa som har hänt mig. dom här tre åren kommer vara så jävla bra och ja kommer vilja gå till skolan.( och det är ett plus) hahaha. nehe på fredag blir det laxå med filip boström kattis och bettan. vi ska fika hos kattis först för hon fyller på söndag=) sen ska vi bowla. sen händer det en sak till hahaha men det säger jag inte här mohahaha. 

Sen har linus kommit tillbaka till oss på BF =) skön kille alltså! 

snel hest, pusshej !  

Av Rebecca tylebrink - 11 oktober 2011 19:52

tja tja bloggen nu är jag här igen    


idag har det inte hänt så mkt, varit i skolan och sen hem och plugga. Har matte och engelska prov i morgon   och det roliga är att det är på samma lektion, min engelska lärare vart lite stressad när ja ha det, hon såg jätte rolig ut hahahah.

skolan i helhet har varit en skit rolig dag med mkt flum, jag var nog värst! hahah men det gör inget ja hade roligt och det är det som räknas.

Imorgon har jag sovmorgon till 10,40, det känns jätte skönt. 

hahahahah hållde på och missa, jag har kört bil idag också.

ficka köra volvon , den var lite äcklig faktist koppligen var lite läskig :S men efter ett tag så är man ju van. 


nu ska jag göra o'boy och kurra ner mig i soffan, ska nog kolla på fotbollen. sverige möter holland yeah...


 pusshej och Go natt 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards