Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca tylebrink - 27 januari 2012 20:18

tjännnnna  

länge sen jag vet...


länge sen jag blogga, tror det var 2 veckor sen.

Vart sjuk för förra söndagen och sen dess har jag varit sjuk, så jag har inte orkat...inte ett dug roligt. hostat så jag knapp har kunnat sovit + skalle bang, usch usch !!!!!!

dom här 2 veckorna jag har varit sjuk, har varit pain in the ass, har haft så jävla sjuk TRÅKIGT =( 


ska börja praktiken nu på måndag elr jag skulle ju ha börjat i måndags men fick inte gå och jag kände mig inte så himla kry   jag ska praktisera med 6 årigar i 3 veckor framåt, ska bli kul för jag har aldrig gjort det förut.

Idag köpte pappa mig en john deere mugg, riktig snygg. NÖRD jag vet  . så ikväll har jag invikgt(stav) den med varm oboy.

nu har jag inte ett skit mer..


Puss Puss på er sötnosar <333 I´m a badgirl   

Av Rebecca tylebrink - 10 januari 2012 16:50

tja tja    siter här och dunkar musik 


Första dagen i skolan, ganska skön dag! Ingen lärare på svenskan =) och vi gick till 14,20

men vi fick ändå göra en kommunikations uppgift men den gick ganska så bra =) I morgon har vi håltimme från 08,50-10,40 rätt så skönt faktist nu i skolstarten...

det blir väl flum i ett grupprum som vanligt with my wonderful friends <3

I LOVE IT !  

Lilla peter kom till mej i dag =) 2 gånger men första gången så kunde jag inte för jag var tvugen(stav)att jag kommunikations uppgiften =( i morgon blir det nog och följa med honom hem, om det nu blir så,kankse blir som idag =( men jag hoppas verkligen inte så !!

vi har börjat läst en bok på engelskan billy eliot, det verkar bra har knappt läst ett kapitel :P 

ASSSÅ bobo är jävla rolig !! han ringde till peter på vägen hem från skolan med någon konstig dialekt, själv så satt jag bara och skratta XD kanske inte var så snällt men jag kunde inte sluta... sorry peter <33 LOVERBOY

Av Rebecca tylebrink - 8 januari 2012 19:23

tja tja bloggen  

kan verkligen ha tråkigare än vad jag har nu ???? tror fan inte det !!

jag VILL åka till peter, men får så klart inte de...  mina föräldrar dom litar inte på mig...

men så ikväll får det bli en helt vanlig TRÅKIG kväll =( FAAAAAN


idag har jag varit  hos mormor på lunch =) sen vid halv 3 så åkte jag till alva, det har hänt lite saker i hennes familj =( Hoppas allt går bra nu gumman!, vi finns för dig för alltid<3 . jag längtar till skolan på tisdag så jag får komma hemifrån lite, och träffa mina UNDERBARA vänner och kanske förhoppningsvis träffa peter. som tur är det det sista lovdagen i morgon. Wiiiiiiiiie!!... natten som var ju var ganska så rolig... Fladder, du tror verkligen på allt jag skriver och det är för jävla roligt !!  JAG ÄR FAN DRIVAR DROTTNINGEN !!! MOHAHAHA. extra roligt när nån tror på en också!  

snart blir det och kolla på stefan och krister "virus i bataljonen" , roligt att det händer något roligt i kväll :)


vi höres puss/ drivar drottningen   

Av Rebecca tylebrink - 7 januari 2012 19:07

Tja tja bloggen,tjo bre vad händer jao??? peace \/    jag är konstig, jag vet, det redan !!


Nu ska jag försöka börja blogga lite igen, hoppas jag kommer ihåg det bara. lördag kväll och allt, sitter hemma som vanligt. börjar faktist bli van =(.

Min älskade sms kompis peter, han sover =( ( peter heter man inte, det gör man i näsan) HAHAHA, ... så jag får sitta här ist.. men det får gå det med. och jag bloggar också för bobos skull så han har någe och läsa ikväll/natt :P hahaha

idag har jag varit och min syster och lekt med min systerdotter nova hela dagen, kom hem för en timme sen =) 

och på tisdag så börjar man skolan igen, det ska faktist bli skönt, att komma i rutiner igen! och ett stort + att man får träffa sina kompisar igen =) för jag har skit tråkigt hemma =( var ju med bettan, filip och eken på nyår... men har ju inte träffat bobo elr kattis sen vi slutade =(

BÄSTA PÅ NYÅR: lilleskutt blir storskutt- filip <3 han låg skit nära mig och tog på min röv :O ... vi var uppe till halv 7 för att eken och filip skulle kolla på hockey kl.04,00 men det vart bara eken som kolla på de, jag, bettan och filip hade stans jävla flum(övertrötta) hahaha.

sen kunde vi inte sova =( den natten sov jag 4,5 timmar, var skapligt trött på nyårsdagen... tror jag somna halv 9 =) men det var det värt! 

undra om kattis pratar med mig när jag kommer tillbaka??? :O men jag kommer va som vanligt iaf! 


nehe nu ska jag käka kyckling=)  men bobo hoppas du är nöjd nu, och vi ses på tisdag <3333 

vi höres   



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards