Alla inlägg under augusti 2012

Av Rebecca tylebrink - 24 augusti 2012 21:29

har haft en suverän eftermiddag/kväll med en av dom bästa killarna i mitt liv in the big city Örebro. Det har varit väldigt mycket skratt and i just LOVE it. Det vart nya skor och en svart keps in handlat. Nör jag kom hem så vart och duscha och ta på mig nya frächa kläder :) Sen vart det och lägga sig i våran underbara soffa. har kollat på roomservice och nu är det jersey shore på dumburken. Jag är riktigt färdig för efter en hel dag med underbara vänner och mycket skratt och mycket skoj. kommer nog få se mig själv på fb snart.
haha man måste bjuda på sig ibland. nehe ska fortsätta och kolla på jersey shore :) vi hörse !!!
pusspuss

Av Rebecca tylebrink - 21 augusti 2012 19:50

Jag måste få skriva av mig lite känner ja ! 

jag vet inte vad jag vill göra... ja känner verkligen inte för skolan just nu, jag har tänkt på att hoppa av skolan men jag vet att det inte är någon bra idé.  men det kanske går över när man har gått i skolan ett tag. För idag så kände jag, vad FAN gör jag här igentligen ??

jag kände mig inte alls välkommen elr vad man nu ska säga.

jag skulle vilja jobba en vecka och gå i skolan en vecka och hålla på så där.

Men jag längtar och komma ut på ALP och göra lite annat än och vara i skolan. hoppas att det blir som det var i 1:an att man ville gå till skolan för man hade så kul, men vi får se vad som händer i framtiden. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards