Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca tylebrink - 18 juni 2012 09:40

tja tja bloggen   

Imorgon då smäller, det är 19 juni och min dag. Alltså min födelsedag <3

Idag blir det och baka en liten tårta, och vi har också beställt en smörgåstårta från rönneshytta.

som vi ska hämta imörra.

Älskar verkligen smörgåstårta, MUMMS!

 och om 6 dagar åker jag och mina föräldrar till USA, men vi ska åka en dag innan till Arland för vi ska sova på hotell för flyget lyfter halv 8 på söndags morgonen,

annans måste vi åka på natten till söndagen och det orkar inte vi.

Mig gör det ingen om vi skulle göra det.

För jag kan ju sova i bilen på vägen upp och det kan ju inte mina föräldrar =( 

jag har tjänat ihop ungefär 3000kr till USA så jag kan shoppa en del.

Och jag hoppas att jag får mer när jag fyller,

   har ju önskat mig det.

Nehe nu ska jag käka frulle, för jag är hungrig.

det blir nog rostade mackor och oboy =) yeaaah <3 

pusspuss ha en bra dag <3333 


Av Rebecca tylebrink - 5 juni 2012 19:33

Tisdag då, väldigt skön dag idag faktist.

Jag försov mig i morse en hel JÄVLA halvtimme =(

först hade jag och bobo redovisning om ledarskap. Gick väldigt bra. Bobo var lite skakis, men när vi väl stod där framme så tror jag det försvann .

Från 9-10,45 så planerade vi en BF-dag, dagen är till BF3:orna som tar studenten nästa fredag.

kvarat i 11 så var det gympatime, spelade basket. roligare idrott har vi faktist haft.

halv 1 så började svenskan, men jag började 10 minuter innan för att bli klar med uppgiften " sommaren jag minns". Det var sista uppgiften i svenskan innan sommarlovet.

Tog halv 2 bussen till Askersund, Åkte till alva och hanna var också där. vi skulle äta glass i hamnen för förra gången vi hade tänkt så spöregnade det tyvärr så vi köpte fick och gå upp till Alvas lägenhet. Men idag hade vi tur med vädret, glassen jag tog var gigantisk   men gott var det. Tog 18,20 bussen hem, när jag gick av bussen och började gå hem. så stannade det en random och frågade om jag vill ha skjus.

Hon sa att hon kände min mamma och pappa, weird elr vad ;/ .

men jag tror jag vet vem det är nu. lite sur jag är på mig själv, jag glömde entreprenörskaps boken i skolan och vi har seminarie på torsdag. och vi är lediga i morgon så jag får inte tag i det fören på torsdag och då får jag åka in med tidiga bussen   .

Vart lite JÄVLA sur när kom på att jag hade glömt den.

svärde som jag aldrig har gjort förut, BoBo skratta och det var inte kul... får plugga som en jävel på torsdag morgon när man är som tröttast... nehe duscha kanske ?? JA TACK

Av Rebecca tylebrink - 2 juni 2012 17:46

Lördag idag då, är helt slut. Skulle kunna soma här på fläcken... har sovit max 4 timmar inatt. Jag, bobo, eken, becka G, filip och Julia sov hos sandra i laxå inatt, hade så jävla kul igår kväll. bästa kvällen på länge faktist!  Idag har jag städat 3 traktorer, 800:an, JD och new holland. jag vart skitigare än jag trodde faktist.  Nu har jag tvättat bort skiten. Snart börjar BB som jag missade igår.  ikväll blir en lugn och skön kväll med chips och cola. måste upp tidigt i morgon, ska hjälpa pappa med att lämna 800:an och såmaskinen så jag ska ta JD och hänga med och hämta pappa och ska också ta med pressen hem. 

Nu ska jag lägga mig i soffan  och kolla på BB =) vi ses pusspuss <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards