Alla inlägg under december 2012

Av Rebecca tylebrink - 28 december 2012 01:04

Jag måste säga hej då till dig för jag vill inte ha något och göra med dig längre... Skulle ha gjort det för länge sen men jag har inte haft mod till det. Du säger att du inte har haft sex på ett halv år och det bryr jag mig inte om! Jag tror du säger så för att jag ska åka till dig för att bara knulla men det tänker jag inte göra. Tänker inte förlora min oskuld till dig... ALDRIG! Vi har träffas två ggr och jag försökte nästan allt för jag ville ha dig. Fick inget tillbaka. Du var så jävla gullig i börjar och ville jämt prata men sen rann det ut i sanden. När du hade sovit hos mig förväntade jag mig en hej då kram och puss men du titta inte ens på mig när du sa hej då. Och vi skulle höras på fb. Du kunde iaf ha tittat mig i ögona... Jag skriver med dig på fb för att få tyst på dig och jag spelar med när du säger att jag är sööt och säger att du är sööt! Dra åt helvete!!

Av Rebecca tylebrink - 7 december 2012 21:21

Jag vet inte om jag ska vänta på dig, elr om jag ska gå vidare med mitt liv. Du hör ALDRIG av dig, ett sms skulle betyda allt just nu... Vill ju vara nära dig och veta att jag är den ända för dig!!
Jag tror jag gillar dig <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards