Alla inlägg under april 2012

Av Rebecca tylebrink - 16 april 2012 18:08

tja tja bloggen   

måndag igen då, skolan har varit skit kul som vanligt. hade sovmorgon idag, så gick upp kl.8

Det var jätte skönt och få sova 2 timmar extra!

09,30 - 10,20 skulle vi ha samhäll men läraren är i rom med sin klass så det blev och göra instudierings frågor i människor miljöer. Satt med boström i ett grupprum och jobbade.

lunchade med gänget och johan (:

stuvade makaroner och köttbullar, det satt inga fel  .

JAG ÄLSKAR VERKLIGEN MINA VÄNNER <3  har aldrig en tråkig stund med er! Dagen i helhet, har gått fort på någe sätt och har varit väldigt rolig. Älskar och vara med min älskade vän Boström!

vi har alltid så roligt. har aldrig haft en tråkig stund med dig! 

 Big Brother time, faaan ni vart det paus!

Efter kvällsmaten så blir det och städa rummet och kolla på one tree hill. Måste dammsuga!

och sen måste jag packa gympaväskan =).Sen blir det och sova, gud så skönt! 

Nehe nu ska jag fortsätta kolla på BB , Hej På Er  

Av Rebecca tylebrink - 10 april 2012 16:47

HELLLLO I´m back, I hope you like it =)

vilken tråkig väder det är asså, bara regnar ): hoppas det blir vår väder senare i veckan som dom vi har sagt ! fösta skoldagen efter påsklovet avklarad, jobbig men rolig dag... jobbig kanske vart det rätta ordet, långtråkig. Engelska läraren kom med min bokresention, hon var inte nöjd... så jag ska kompletera lite.

Vi hade ingen engelska, det var fett gött. Så vi fick sluta efter svenskan men var kvar iaf för jag göra klart engelskan. Började skriva på datorn, är nästan klar. det blir och skriva klart i morgon på eget arbete (måltimman). Och då ska jag även skriva rent idrotten på datorn och skicka till ludde.

Tog halv 3 bussen hem med boström=), han skulle mata mej med tuggumnin (stav) :O, och hade lite sex och samlevnad.. :P hahaha =) 

Fick cykla hem i regnet ):, frös ihjäl och var blöt när jag hem. Så jag gjort varm choklad och mackor och gick ner till mitt tvrum och slog på transformers, väldigt bra film. JAG VILL OCKSÅ HA EN BIL OCH ÄR EN ROBOT... men det får jag väl inte ): ... om en timme så blir det och checka Big Brother

Och sen duscha, 90210 och nanna efter det :)

Glömde en sak, vi har börjar med nationella proven i svenska. Ska göra muntliga i morgon inför halvklass, men mig gjorde det inte och jag skulle göra det inför hela klassen.

Och i morgon så tror ja vi skulle börja med engelskan nationella muntliga. 


Nu ska jag kolla klart på filmen (: Vi höres

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards