Alla inlägg under november 2011

Av Rebecca tylebrink - 22 november 2011 17:00

idag sticker jag till thailnad( WIIIIIIE), kommer hem om 2 veckor <33 ska bli så skönt, har verkligen längtat efter den här dagen!  vi hörres om 2 veckor .....ciaooooo <3                                                                                                                                                                                                                   










Av Rebecca tylebrink - 3 november 2011 17:46

 tjeee :P (lyssnar på LMTAO)

kom hem för en timme sen ungefär från Alva=)

jag är så j'vla seg!, det bästa tjejkvällen ever. men tyckte att det var lite taskigt av Hanna att jag inte fick sova brevid henne men men jag överlevde som tur va

 och det vart en liten pratstund med kevin

snart ska ja packa upp, har liksom inte orkat... Imorgon så blir det kanske jobb på teatern och ska jag jobba i largon på FM och i morgon kommer också Alexander

JAG ÅKER OM 19 DAGAR

PÖSSHAJ

Av Rebecca tylebrink - 2 november 2011 23:39

Ville bara säga att...
Du är det bästa som någonsin hänt mig och utan dig är jag inte hel. Du är luften jag andas, marken jag går på och drogen jag ständigt tar. Om du vore en sjukdom så vill jag aldrig bli frisk, inte ens ta min medicin.


Ps. JAG VILL HA DIG! :d iNTE DESPERAT. Ds.


Mina känslor o ord.

Av Rebecca tylebrink - 2 november 2011 23:07

<a href="Följ">http://www.bloglovin.com/blog/3078664/rebeccaalicetylebrink?claim=2yawwh5nmy8">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Hejsan! Nu kan ni följa mig med bloglovin', :)

Av Rebecca tylebrink - 2 november 2011 22:53

Tjee, är tvungen och uppdatera min blogg. Alva och Hanna tjatar så det är väl lika bra och göra de då   

Det har varit en rätt skön dag idag    har inte gjort så mkt rättare sagt !

Nu sitter jag hos Alva med Hanna... men Elin fattas ju =( men men det får gå ändå. Vi har roligt iaf !

Väldigt kul och sitta här och blogga när dom sitter och rättar mig =(

hoppas dom är nöjda nu !


pusshej 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards