Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca tylebrink - 16 juli 2012 17:19

Jaha då var den första sommarjobbsdagen klar, har gått rättså fort faktist. jag stått på knäna mer än halva dagen, och det känns i mina ben...

det var väldigt jobbigt och gå upp i morse annars har jag gått upp kl halv 12 nästan varje dagen och i dag halv 7. 

Det har hänt mkt sen sist jag blogga,

jag har slutat ettan och har varit i USA, det var helt underbart där borta. det var inte sista gången jag var där.

Blir nog ett par gånger till.

jag växla in 3511 kr till dollar och jag hade 20 dollar kvar när jag kom hem, 20 dollar är 146 kr .

det var riktigt billigt!

mycket av pengarna gick till kläder :P 

 ville inte åka hem därifrån!!!! skulle kunna bo där =)

människorna var väldigt trevliga, ville alltid hjälpa till. och varje gång man gick in i en klädesaffär så fråga dom hur man mådde och det gör vi ju inte här vi sverige direkt.

Vi säger ju bara hej.

Nästan allt är mkt bättre i usa men dom är också efter oss på någe sätt. 

Tina (släktning) var med mig och mamma på en shoppnings dag, stället vi var på var STORT. marieberg är ingen i mot det. 

Där fanns det både billiga och dyra affärer. stället vart grymt, jag önskade när jag gick där att jag hade mera pengar med mig ! köpte 2 par converse  för hundra dollar och det är 730 kr och ett par här hemma i sverige kostar ett par 700 kr. sen köpte ja en äkta converse väska. A

llt gick på under tusenlappen och det är billigt. 

nu har jag inte tid och sitta här längre, ska gå och titta på pauly D project. Såpusspåer     



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards