Alla inlägg under november 2012

...

Av Rebecca tylebrink - 2 november 2012 03:10

Jävligt skönt och ha bloggen, skriva hur man känner sig elr om jag bara behöver skriva av mig. här kan man skriva vad man vill, det är nästan ingen som läser min blogg iaf...Fast det kan ju annars också men tillexempel på fb, så fort man skriver någe där så får man alltid ett sms av någon av systrarna och frågar hur det är. men jag vill inte alltid berätta att för dom inte ens till min mamma. skönt och veta att dom bryr sig men ibland är det bara för mkt. Det bästa nu skulle vara och supa skallen av sig... vet att det inte löser något men ändå!
Kanske bara har en svaka och det har ju alla människor så det är väl inte onormalt elr ??

Av Rebecca tylebrink - 1 november 2012 16:21

Jag kan inte hålla på så här längre... det går inte!
men jag har ju kul men det går åt pengar som faan :(
känner mig nästan som en alkoholist, har druckit 3 ggr sen i lördags....och det är mkt för mig.
just nu Skulle jag kunna dricka varje dag, jag skulle passa perfekt i jersey shore.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards